U merkt dat een medewerker zijn doelstellingen niet haalt. Hoe kunt u hem of haar erbij helpen om snel de resultaten te verbeteren? Welke fouten moet u hierbij uit de weg gaan? In een dergelijke situatie kan een manager ertoe geneigd zijn om zijn medewerker op hardhandige manier terecht te wijzen. Is deze oplossing echter wel doeltreffend? In deze opleidingsmodule leert u welke houding u in deze situatie kunt aannemen en welke richtsnoeren u kunt volgen om het gesprek met uw medewerker goed te doen verlopen.

Na afloop van deze cursus hebt u bijgeleerd over de volgende zaken:

  • Welke fouten moet u tijdens een gesprek met een medewerker vermijden?
  • Hoe voert u op de juiste manier een gesprek met een medewerker?

Vous constatez qu'un de vos collaborateurs n'a pas atteint ses objectifs. Comment aider votre collaborateur à réagir rapidement à cette baisse de performance ? Quelles sont les erreurs à ne pas commettre ? Le réflexe dans de telles circonstances peut facilement être de réprimander fortement quelqu'un, mais est-ce une solution efficace ? Cette session vous montre quel comportement adopter dans cette situation et les conditions pour qu'un tel entretien porte ses fruits.

Après ce cours, vous auriez appris:

  • Quelles sont les erreurs à ne pas commettre dans cet entretien ?
  • Quelles sont les bonnes pratiques de cet entretien ?
Apply for this course