Een van de taken van een manager is ervoor te zorgen dat alle voorwaarden zijn vervuld om zijn medewerkers de kans te bieden klanten tevreden te stellen, én zich tegelijk aan het gewenste kwaliteitsniveau van de onderneming te houden. Daarvoor moeten medewerkers beschikken over de vereiste praktische middelen om hun werk te doen. Ze moeten ook doelstellingen krijgen die met elkaar verenigbaar zijn. Tenslotte moet u als manager fungeren als spreekbuis bij het topmanagement voor de situatie op het terrein. Deze opleidingsmodule helpt u om aan deze drie vereisten te voldoen.

Na afloop van deze cursus hebt u bijgeleerd over de volgende zaken:

  • Hoe wordt u zich bewust van de principes die bijdragen tot een betere klantendienst?
  • Hoe achterhaalt u welke van deze principes in een bepaalde situatie niet worden nageleefd?
  • Hoe kiest u de beste oplossing om dit probleem te verhelpen?

Une des fonctions du manager est de s’assurer que toutes les conditions sont réunies, pour permettre aux collaborateurs de satisfaire le client en respectant le niveau de qualité voulue par l’entreprise. Cela exige à la fois de donner les moyens pratiques à ses collaborateurs d’accomplir leur mission, de leur donner des objectifs compatibles entre eux et enfin de se faire le porte-parole auprès du top management de la réalité du terrain. Cette formation se propose de vous aider à faire face à ses trois exigences.

Après ce cours, vous auriez appris:

  • Prendre conscience des principes organisationnels, qui contribueront à un meilleurs service client
  • Identifier lequel de ces principes n’est pas respecté dans une situation donnée
  • Choisir la solution appropriée pour rectifier le tir
Apply for this course