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Inlevingsvermogen is een van de basisvaardigheden in de communicatie. Uw medewerker heeft nood aan een gesprek met u over een bepaalde situatie, er hangt spanning in de lucht ... maar zonder uw inlevingsvermogen loopt u het gevaar dat zijn of haar frustratie of onbegrip nog groter wordt. Dankzij deze opleidingsmodule kunt u zich een beeld vormen van uw algemeen inlevingsvermogen en kunt u leren om in uiteenlopende situaties uw inlevingsvermogen in te zetten.

Na afloop van deze cursus hebt u bijgeleerd over de volgende zaken:

L’empathie est un incontournable de la communication. Un collègue, collaborateur ressent le besoin de vous parler d’une situation, il y a de la tension dans l’air,…sans empathie, la frustration ou l’incompréhension risquent de s’accumuler.
Cette session va vous permettre de vous évaluer sur votre niveau d’empathie et vous entraîner à pratiquer l’empathie dans différentes situations.

Après ce cours, vous auriez appris:

  • Les caractéristiques de l’empathie
  • Les trois erreurs à éviter quand on veut faire preuve d’empathie
  • Votre niveau d’empathie
  • Les qualités à développer pour faire preuve d’empathie
  • Pratiquer l’empathie dans diverses situations
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