Met de opkomst van de digitale wereld gaan consumenten zich anders gedragen. Dit kan een aanzienlijke impact hebben op de bedrijfsactiviteiten. Door een nieuwe verhouding tot informatie, volledig nieuw koopgedrag, nieuwe manieren om te delen en te communiceren, lijkt de moderne consument in niets op die van gisteren. In deze Sessie worden al deze ontwikkelingen in detail bekeken waardoor u in staat bent uw klanten dichter te naderen en beter te te voldoen aan hun nieuwe verwachtingen.

Na afloop van deze cursus hebt u bijgeleerd over de volgende zaken:

  • Hoe klanten informatie zoeken in het digitale tijdperk
  • Wat is de invloed van internet op het koopgedrag
  • Hoe klanten online informatie opgeven en uitwisselen

Avec l’essor du numérique, les consommateurs adoptent de nouveaux comportements qui peuvent avoir un impact considérable sur l’activité des entreprises. Nouveau rapport à l'information, comportements d'achats inédits, nouveau types de partage et d'engagement, les consommateurs d'aujourd'hui n'ont rien à voir avec ce qu'ils étaient hier. Cette Session passe au crible toutes ces évolutions pour vous permettre de vous rapprocher de vos clients et de mieux répondre à leurs nouvelles attentes.

Après ce cours, vous auriez appris:

  • Comment les clients s’informent à l’ère du digital
  • Comment Internet influence les comportements d'achat
  • Comment les clients s’impliquent et échangent en ligne
Demande de formation