Alles cursussen van Agent

Cursusafbeelding
MS365: Teams
Ontdek de kracht van Microsoft Teams, de samenwerkings-app die speciaal is ontworpen voor hybride werk. Met Teams blijft u en uw team op één plek op de hoogte, georganiseerd en verbonden. Chat met collega’s, werk samen in gerichte ruimten en gebruik handige apps om uw productiviteit te verhogen. Aanvraag indienen
 
Cursusafbeelding
Hoe haal je écht alles uit Ms Teams?
In 6 modules krijg je veel informatie en tips over hoe je écht alles uit Ms Teams kunt halen. Wanneer je Ms Teams slim inzet, leidt dit tot een vlottere samenwerking tussen collega’s, tot minder overbodige communicatie (in chat, Teams-kanalen en -meetings) en tot beter gestructureerde informatie. De modules tonen je bovendien het overzicht over het werk te bewaren en je werkdag makkelijker te organiseren. Je leert hoe je Teams optimaal kunt gebruiken en hoe je vermijdt dat de klassieke Outlook-problemen (overvolle inboxen, infobesitas, gebrekkige archivering...) zich naar Teams verplaatsen. Aan de hand van herkenbare voorbeelden en concrete werksituaties vertelt Gunnar Michielssen: wanneer je de verschillende tools (chat, posts in kanalen, video-conferencing) kunt inzetten; hoe je het aantal Teams-meetings onder controle houdt en efficiënter maakt; welke apps en tabs binnen de kanalen noodzakelijk zijn om van Teams een echt succes te maken; hoe de drie onmisbare apps in Teams werken (Planner, OneNote in Teams en de Kanaalagenda) hoe je ongestoord kunt werken (notificaties en status) hoe je je takenlijst onder controle houdt Aanvraag indienen
 
Cursusafbeelding
Service Now - Eranova
Deze opleiding is bedoeld voor medewerkers van Eranova, Front Office en andere diensten die gebruikmaken van Service Now. Voor meer informatie kunt u uw vragen stellen via het e-mail Contactcenter Senior. Aanvraag indienen //
 
Cursusafbeelding
MS365: Getting started with Microsoft 365
Deze opleiding biedt een snelle startgids voor Microsoft 365, met instructies voor basisgebruik, samenwerken, werken in Microsoft Teams, werken vanaf elke locatie en het uitproberen van coole Microsoft 365-functies. Aanvraag indienen
 
Cursusafbeelding
Werkgeluk
Wat mogen jullie verwachten?  Een inspiratiesessie over “Werken aan werkgeluk”,  gegeven door Griet Deca. Deze inspirerende dame zal jullie met veel positieve energie meenemen in haar verhaal en elk van ons aan het denken zetten hoe we met z’n allen de weg vinden naar meer werkgeluk. Een inspiratiesessie over “De kracht van optimale samenwerking”, gegeven door Kim Hilgert. Deze inspirerende dame zal jullie met veel positieve energie meenemen in haar verhaal en elk van ons aan het denken zetten hoe we met z’n allen de weg vinden naar een optimale samenwerking.  
 
Cursusafbeelding
I&S@Smals
Vous travaillez chez I&S, vous êtes nouveau ou vous travaillez parfois avec nous ? I&S@Smals est une zone avec du matériel didactique pour et à propos d'I&S. Vous pouvez y découvrir en plus sur notre organisation, nos séances d'information, notre business (eHealth, l'ONSS...), les équipes I&S, nos roadmaps, nos processus tel que notre IT Service Management, notre architecture de haute disponibilité, notre monitoring...  Werk je bij I&S, ben je er nieuw aangeworven of werk je soms samen met ons? I&S@Smals is een zone met leermateriaal voor en over I&S. Je ontdekt er meer over onze organisatie, onze infosessies, onze business (eHealth, RSZ...), de I&S teams, onze roadmaps, onze processen zoals IT Service Management, onze High Availability architectuur, onze monitoring... 
 
Cursusafbeelding
Call Handling
Het doel van deze opleiding is het aanreiken van de basisprincipes van een telefoongesprek en het beschrijven van goede praktijken voor het verwerken van oproepen. In deze module vindt u: - In een algemeen hoofdstuk: alle info over het gebruik van stem, lichaamshouding, attitude en taalgebruik tijdens een telefoongesprek. U vindt een overzicht van de stappen die u moet volgen om een betere structuur te geven aan uw oproep; - In een hoofdstuk over Eranova: onder andere een beschrijving van de rol van de Eranova-agent en tips voor het structureren van een telefoongesprek. Er worden ook enkele goede en slechte voorbeelden gegeven. - In een hoofdstuk over Front Office: ondere andere een beschrijving van de rol van een Front Office-agent en tips voor het structureren van een telefoongesprek. Er worden ook enkele goede en slechte voorbeelden gegeven. Duur van de opleiding: Versie: januari 2019. //
 
Cursusafbeelding
Inleiding Eranova/RSZ
Deze opleiding is bestemd voor de Contactcenter-agenten. Ze heeft als doel om een algemeen overzicht te geven van de werking van het contactcenter. U vindt er alle informatie over: - de link tussen de RSZ en Smals; - de rol van Eranova, de agenten, de seniors en de supervisor; - de beschrijving van de job, de behandeling van oproepen en van e-mails.
 
Cursusafbeelding
Cursusafbeelding
Cursusafbeelding
Toegang
Deze opleiding is bestemd voor de Contactcenter-agenten. Ze heeft als doel: - een overzicht te geven van het deel "Onderneming" op het portaal van de sociale zekerheid; - de toegangsprocedures te beschrijven van een onderneming tot de toepassingen.