Deze opleiding is bestemd voor de Contactcenter-agenten. Ze heeft als doel om een algemeen overzicht te geven van de werking van het contactcenter. U vindt er alle informatie over:

- de link tussen de RSZ en Smals;
- de rol van Eranova, de agenten, de seniors en de supervisor;
- de beschrijving van de job, de behandeling van oproepen en van e-mails.

Het doel van deze opleiding is het aanreiken van de basisprincipes van een telefoongesprek en het beschrijven van goede praktijken voor het verwerken van oproepen.
In deze module vindt u:

- In een algemeen hoofdstuk: alle info over het gebruik van stem, lichaamshouding, attitude en taalgebruik tijdens een telefoongesprek. U vindt een overzicht van de stappen die u moet volgen om een betere structuur te geven aan uw oproep;

- In een hoofdstuk over Eranova: onder andere een beschrijving van de rol van de Eranova-agent en tips voor het structureren van een telefoongesprek. Er worden ook enkele goede en slechte voorbeelden gegeven.

- In een hoofdstuk over Front Office: ondere andere een beschrijving van de rol van een Front Office-agent en tips voor het structureren van een telefoongesprek. Er worden ook enkele goede en slechte voorbeelden gegeven.

Duur van de opleiding:
Versie: januari 2019.